• darkblurbg

Wat kan de Kompassie Company bieden?

Een oplossing voor uw tijdelijke vraag naar HR ondersteuning en/of gespecialiseerde HR expertise.

Ruim 25 jaar ben ik werkzaam binnen het werkveld van HR. Als HR Businesspartner redeneer ik van nature vanuit de business en werk en handel van daaruit naar de organisatiedoelen. De relaties tussen mensen staan centraal in mijn dagelijkse activiteiten. Dat levert resultaat en energie op! In mijn loopbaan ben ik bezig geweest met organisatieontwikkeling en de vraag hoe organisatie anders en beter zouden kunnen functioneren. Met als gevolg dat een optimale balans kon worden gevonden tussen permanente organisatievernieuwing en mensen. 

Ik was en blijf geïntrigeerd door het complexe samenspel tussen mens, organisatie en speelveld. Een speelveld dat de laatste jaren door de vele innovaties, veel minder voorspelbaar is geworden.

In de afgelopen jaren heb ik verschillende projecten succesvol mogen uitvoeren op het vlak van reorganisaties, herstructurering van organisaties, arbeidsvoorwaarden, verzuim, Performance management, HR cyclus, Employer branding, etc. Daarnaast heb ik meerdere jaren als HR manager gewerkt waarin ik verschillende teams heb mogen begeleiden.

De Kompassie Company kan ondersteuning bieden bij o.a :

  • Vervanging van de HR Manager of de HR Business Partner bij zwangerschapsvervanging / tijdelijke opvulling van een vacature
  • Het inrichten van een HR afdeling en uitwerken van rolverdeling
  • Professionalisering van HR (-afdelingen)
  • Reorganisaties
  • HR cyclus inrichten en ondersteunen
  • Organisatieverandering
  • Recruitment | Arbeidsmarktcommunicatie | Employer branding
  • Geven van workshops c.q trainingen 

Kortom als het lastig wordt, als er gebouwd moet worden met een pragmatische blik van buitenaf en inhoudelijk ondersteuning nodig is, dan kan de Kompassie Company een pragmatische oplossing verzorgen.

Wil je mij inzetten?

Bel met ons 06-22920551 of vul het contact formulier in. Wij plannen dan vrijblijvend een kennismakingsgesprek in.